Ovaj ponedjeljak je Vaš početak

Od ponedjeljka ću sigurno.Mislim da je svako od nas barem jednom u životu sebi obećao da ide na dijetu,u teretanu i to baš od ponedjeljka.Kako sam Vam obećala u prethodnom postu da ću vam pisati menu,napisat ću vam jedan dan na dijeti kako ja jedem ili šta bi bilo dobro da se kombinuje.

Voljela bih da nekome od vas zdrav način prehrane postane svakodnevnica, a ne samo "dijeta". Ja želim da vam olakšam Vaš početak i da baš ovaj ponedjeljak budem ja motiv za to. :)


Doručak: Dvoje do troje pečenih jaja na puteru (grčki jogurt)

Ručak: 200 grama piletine sa grilovanim povrćem

Večera: Svježi sir oko 100 grama sa orašastim plodovima


Hvala za podršku i divne poruke koje mi šaljete,ako nekome budem motiv za sutra voljela bih da znam. Sretno i uspješno mršanje Vam želim.

Instagram:belmacoralic

Primjedbe

Popularni postovi